Obserwatorzy

niedziela, 25 maja 2014

Podkład L`Oreal True Match - recenzja

Dzisiaj kilka słów o podkładzie marki L`Oreal True Match, który kupiłam jakiś czas temu podczas promocji w Rossmannie:


Od producenta:

Idealne dopasowanie do koloru skóry. Formuła podkładu, wzbogacona o ultra drobne pigmenty, idealnie rozprowadza się na skórze i podkreśla jej naturalny kolor. Perfekcyjny wygląd bez smug, grudek i efektu maski. 



Technologia łączenia składników pozwala na uzyskanie jednolitej, aksamitnej konsystencji dla perfekcyjnego dopasowania ze strukturą skóry. Pełna harmonia podkładu ze skórą.
Składniki formuły oferują nawilżenie skóry przez 8 godzin. Świeży wygląd skóry przez cały dzień.  

Cena: około 50zł. Ja kupiłam w Rossmannie w promocji za około 30zł/30ml

Skład:
 Skład:Aqua(water), isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, polymethyl methacrylate, butylene glycol, dimethicone, isoeicosane, disteardimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, sodium chloride, c9-15 fluoroalcohol phospahtes, polyglyceryl - 4 isostearate, hexyl laurate, isostearyl neopentanoate, diazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, tocopherol, panthenol, [+- may contain: CI 77891/ titanium dioxide, CI 77499, CI 77491, CI 77492/ iron oxides, mica]





Na opakowaniach możemy znaleźć 3 rodzaje literek:
W (warm) mają żółte tony
C (cool) mają różowe tony dopasowujące się do cer chłodnych
N (neutral) odcienie naturalne, beżowe

Kolor który ja wybrałam to W1 Golden Ivory



Moja opinia:

Podkład zamknięty jest w bardzo estetycznym opakowaniu, które zakończone jest pompką. Dzięki czemu aplikacja podkładu jest wygodna oraz higieniczna.



Konsystencja jest lekka, rzadka. Po nałożeniu podkład szybko "wtapia się" w skórę. Ma bardzo delikatny zapach, wręcz niewyczuwalny. Jeżeli chodzi o krycie uważam że, jest bez szału.. nie byłam zadowolona z efektu końcowego. Niestety u mnie nie poradził sobie z przebarwieniami. Dodatkowo podkreślał suche skórki, wchodził w pory. Plus za to, że faktycznie po chwili wtapia się w skórę i nie tworzy tzw. maski. Tak więc będzie idealny dla osób które lubią lekkie podkłady i nie mają zbyt dużo niedoskonałości. 

Osobiście wolę podkłady o cięższej konsystencji. Na wiosnę i lato dobrze zamienić podkład na lżejszą opcje, ten nie zdał u mnie egzaminu.. Zdecydowanie lepszy jest zwykły krem BB z Oriflame który dodatkowo ma filtr 30.. tyle w tym temacie :)

Ocena: 3/10

Znacie ten podkład? Jak u Was się sprawdził? Szczerze spodziewałam się czegoś więcej.. ale wiadomo u jednej osoby kosmetyk się sprawdzi u innej nie..

Pozdrawiam

I. :*

16 komentarzy:

  1. testowałam kiedyś ten produkt i u mnie również się nie sprawdził posiadam cere mieszaną i zawsze mam problem w znalezieniu dobrego podkładu, wydaje mi się że ten podkład ma taką "suchą" o ile można tak powiedzieć formę przez co podkreśla skórki, zmarszczki mimiczne bardzo nie lubie takiego efektu lubie mat a przy tym nawilżenie i świeży wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę zdecydowanie loreal infallible : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gazecie znalazłam próbkę podkładu Loreal Infallible i muszę właśnie wyoróbować :)

      Usuń
  3. jestem w fazie testowania, i na razie nie mogę wydac o nim konkretnego zdania, poniewaz ma swoje plusy jak i minusy, myślałam, że będzie wieksze woow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam w ogóle podkładów L'oreala, ale lubię właśnie takie lekkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za podkładami z Loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dosyć zachwytów nad tym podkładem, bo uważam, że szału nie ma. Tak, jak Ty. Kilka razu użyłam go u mojej mamy i ani ona, ani ja nie jesteśmy zadowolone. Słabiutko wypadł.
    Mam jednak nieprzerwanie ochotę na Lumi Magique, bo jeszcze go nie macałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo intryguje ten Lumi Magiqe :P daj znać jak przetestujesz :*

      Usuń
  7. Ja tak jak Paula S. - od L'Oreal wole Infallible. Ale ostatnio podbily moje serce lekkie podklady - od Revlon (nearly naked) i Astor SkinMatch. Sa tansze, oba bardzo podobne i wg mnie wygladaja o wiele lepiej. Nie sa takie suche jak True Match, nie ma mowy o masce na twarzy. Krycie srednie, ale jak na lekki podklad - wystarczajace. Polecam dla cery mieszanej.
    pozdrowienia! :*
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym podkładzie z Revlona właśnie dużo dobrego słyszałam :)

      Usuń
  8. niestety podkład nie dla mnie.. czasami mam na twarzy trochę niespodzianek, które trzeba przykryć

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tego podkładu, zazwyczaj z Maybelline używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam kilka próbek i niezbyt się ten podkład sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go ubóstwiam, zużyłam już dwie buteleczki:) Z jednym kremem matującym mi się nie polubił, ale to raczej wina tego kremu. Nie mam żadnych zarzutów - pory ukrywa doskonale, krycie fajnie się stopniuje. Moja buzia jest dla niego stworzona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem,ze zawsze dobrze schodzil w rossmannie ale nie znam go :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)