Obserwatorzy

sobota, 28 grudnia 2013

Zakupy w drogerii internetowej cocolita.pl

Jakiś czas temu skusiłam się na zakupy w drogerii internetowej cocolita.pl
wczoraj listonosz dostarczył mi przesyłkę. Oto co kupiłam:


1.Batiste Party Trio zestaw trzech suchych szamponów wild:

Od producenta:

Batiste stworzyło znakomity zestaw 3 dzikich suchych szamponów, które pomogą Ci w mgnieniu oka odświeżyć włosy, dodadzą im objętości oraz blasku. Wild Trio to 3 suchych szamponów o dzikim charakterze.  

Suchy szampon do włosów to wynalazek, który znacznie ułatwi Ci życie. Jeśli masz problem z utrzymaniem świeżości swoich włosów to sięgnij po ten produkt. Wystarczy rozpylić go na suche włosy z odległości około 30 cm, odczekać pół minuty i go wyczesać. W rezultacie Twoje włosy będą odświeżone, miękkie, puszyste oraz cudownie pachnące bez użycia wody.
Batiste stworzyło zestaw 3 poręcznych szamponów do włosów, o dzikim charakterze:
  • Wild - zapach dla odważnych, połączenie kakao, wanilii i piżma
  • Savanna - romantyczny zapach, lekka nuta konwalii i dzikiej róży połączonych z cytrusami
  • Mamba - rześki zapach, który łączy w sobie owocowe nuty wraz z charakterystycznymi nutami wanilii i piżma 
 
Całość umieszczona w zgrabnej kosmetyczce. 
Zestaw zawiera 3 szampony do włosów o pojemności 50ml/19.90zł

2. Puder prasowany MAX FACTOR Creme Puff



Od producenta:

 Puder prasowany posiadający znakomitą, ponadczasową formułę 2 in 1 został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 1953 roku i okazał się totalnym hitem aż po dziś dzień.
Produkt łączy w sobie podkład w kremie oraz sypki puder.

Puder zapewnia idealne krycie, nie powoduje uczucia ciężkości ani efektu maski.
Zawiera ochronne filtry, które chronią cerę przed niezdrowym promieniowaniem UVA/UVB.
Jest niezwykle aksamitny, łatwo rozprowadza się na skórze.

Puder zastosowany na mokro może służyć jako podkład.
Całość, wraz z aplikatorem zapakowana w eleganckie granatowe pudełeczko.
Model: -5 Translucent - 41 Medium Beige, już w nowym opakowaniu.

Pojemność: 21g/21.90zł

3.Szczotka do włosów Tangle Teezer Salon Elite

o której marzyłam już od dawna :) zdecydowałam się na wersję w kolorze czarnym



Od producenta:
Tangle Teezer to innowacja w bezbolesnym rozczesywaniu splątanych włosów. Szczotka, która nie tylko nie niszczy struktury włosa ale także masuje skórę głowy.
tangle teezer logo cocolita.pl
Tangle Teezer to szczotka zaprojektowana przez brytyjskiego fryzjera Shaun P. Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata.

Szczotka z ogromna łatwością rozczesuje nawet najbardziej splątane i utrwalone lakierem włosy. Używając jej nie musisz już zaczynać czesania włosów od dołu. Szczotka rozczesuje włosy na całej długości. Nie zatrzymuje się ani nie napotyka na żadne sploty, nie wyrywa włosów.


Tangle Teezer Seria Salon Elite - Profesjonalne Szczotki do Włosów Czarna
Wersja Panther Black - czarna.

Dzięki Tangle Teezer czesanie włosów stanie się przyjemnością. Końcówka szczotki flexi podczas czesania przyjemne masuje skórę głowy. Pobudza cebulki włosów, dzięki czemu włosy rosną szybciej.

Szczotka Tangle Teezer zdobyła wiele nagród : InStyle BEST BEAUTY BUYS 2012, COOL BRANDS 2012, HARPER’S BAZAAR BEAUTY HOT 100, LOOKFANTASTIC HAIR&BEAUTY AWARDS 2012, GRAZIA BEST IN BEAUTY, COSMOPOLITAN BEAUTY AWARDS 2010, YOUR HAIR BEST HAIT BUYS 2011

Cena: 37.90zł


Nie mogę doczekać się testów :)
Znacie te produkty? Jakie jest wasze zdanie? Chętnie poczytam :) 
Aaa właśnie :) dzisiaj zrobiłam sobie tatuaż :) 
jutro pochwalę się efektem :P

Pozdrawiam :)

I.

17 komentarzy:

  1. Creme Puff kiedyś używałam i uwielbiałam :)
    teraz wole minerały ;)

    ciekawią mnie te szampony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka poleciła mi ten puder creme puff, stwierdziłam że za taką cenę warto spróbować :) a szampony pachną nieziemsko :P

      Usuń
  2. Pokaż koniecznie tatuaż, kochana :)
    Creme Puff używałam kilka lat temu, bardzo fajunie sie spisywał :)
    TT mam, ale ostatnio poszła trochę w odstawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Creme Puff to mój ulubiony puder już od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy! O ta szczotka jest najlepsza! ♥ Obserwuję : * Zapraszam do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Jak też również zapraszam na poniedziałkowego liva wszystkie szczegóły już jutro! Mam nadzieję , że przyjdziesz będzie mi bardzo miło : * Pozdrawiam Cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  5. O szamponach suchych dużo dobrego słyszałam :) A do szczotki sama się przymierzam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna już się przymierzałam do szamponów batiste i szczotki :) i cieszę się że w końcu kupiłam :P

      Usuń
  6. puder mam aktualnie i bardzo sobie chwalę, a szczotkę dostałam na święta i od razu ją pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy:) ze szczotki na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją polubiłam :) po pierwszym czesaniu włosów :) cudownie masuje, nie ciągnie włosów i nie wyrywa :)

      Usuń
  8. suche szampony z batiste uwielbiam a TT zakupiłam kilka miesiecy temu i także jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy, miłych testów! Mnie najbardziej ciekawią szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy! Ja mam TT fioletową z różowym środkiem, Boooże ta szczotka jest cudna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taką samą szczotkę i nie używam już zadnej innej :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niedługo kupie sobie szczotke różową teezer :) mam suchy szampon wild :)) duza pojemnosc z sieciowki HEBE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)