Obserwatorzy

poniedziałek, 3 lutego 2014

Akcja regeneracja dłoni zimą! :)

Nasze dłonie nie znoszą Zimy! Ujemne temperatury niekorzystnie wpływają na stan skóry..
są przesuszone, spierzchnięte, szorstkie. Pamiętajmy, aby je przed tym chronić. Intensywnie nawilżający krem oraz ciepłe rękawiczki i jesteśmy w stanie jakoś przetrwać te mrozy.. 


Mój podstawowy zestaw pielęgnująco-regenerujący. Peeling Swedish SPAz nawilżającym olejkiem imbirowym, który złuszcza warstwę rogową naskórka, wygładza oraz zmiękcza. Wmasowujemy go w suchą skórę, dzięki temu uzyskujemy lepszy efekt. Dokładnie zmywamy. Nakładamy grubą warstwę kremu do rąk w moim przypadku jest to balsam Milk&Honey. Dodatkowo na noc często zakładam bawełniane rękawiczki a pod nie, grubą warstwę kremu bądź wazeliny kosmetycznej w przypadku bardzo przesuszonej skóry. Rano skóra jest gładka, miękka, napięta i wyraźnie odżywiona. A dzięki bawełnianym rękawiczką substancje czynne lepiej wnikają w skórę.







Z przesuszonymi dłońmi bardzo dobrze radzi sobie również podgrzana oliwa z oliwek.
Pomaga odbudować uszkodzony płaszcz lipidowy.

Moje złote zasady:

raz na tydzień - peeling dłoni
łagodne mydło do rąk które nie wysusza skóry
ciepłe rękawiczki na mrozach 
intensywnie nawilżający krem do rąk
nocna kuracja: peeling+krem do rąk+bawełniane rękawiczki

A teraz czas na manicure hybrydowy :)

Jak Wy dbacie o swoje dłonie zimą?
 Polecacie jakiś fajny sprawdzony peeling i krem do rąk?
Chętnie wypróbuję :)

Pozdrawiam

I.

12 komentarzy:

  1. U mnie zimą dłonie także nie mają lekko :-( krem idzie w ruch non stop ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dłonie też już się modlą o powrót wiosny. Jednorazówki marki Perfecta sprawdzają się dobrze w zimowej regeneracji (peeling+maseczka).

    Dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obiło mi się o uszy jakiś czas temu :) muszę koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  3. Ja od czasu do czasu zrobię peeling z żelu i cukru, a tak to smaruję dłonie kremem :) np. Kamil, Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem czy moje ręce wytrzymały by zabieg peelingiem..

    OdpowiedzUsuń
  5. super produkty z Oriflame ,tez je lubie:) bardzo przydatne szczegolnie zima:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrau piekne zdjecia z pieknymi dlonmi :)
    Kuracja? Dostalam peeling eveline ;))
    Kremik garniera i głala ;;)) kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robiłam sobie nigdy peelingu na dłonie... chyba, że przez przypadek peelingując ciało:)..ale może właśnie to jest podstawą ładnie wyglądających i zadbanych dłoni (obok nawilżania oczywiście)?

    OdpowiedzUsuń
  8. tez peelinguje :).U mnie w domu przez grzejniki jest tak suche powietrze,ze ciagle musze "wymieniac skóre" i smarowac litrami balsamu:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze w końcu kupić te bawełniane rękawiczki, bo moje rączki strasznie są suche, chociaż na noc kremuję ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze tym kosmetyków nie używałam(ale ciekawie się prezentują):) Obecnie stosuję z Pierre Rene (sól morską).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)