Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

BioDermic, Hand Cream, Aloe Vera Extract krem do rąk z ekstraktem z aloesu - recenzja

Witajcie moje Kochane!

Za oknem mamy już piękną wiosnę, oby Zima już sobie poszła na dobre i za żadne skarby nie wracała!!! :)
Nie wiem jak Wy ale ja mam dużo więcej pozytywnej energii.

Dzisiaj kilka słów o kremie do rąk firmy BioDermic z ekstraktem z aloesu. 



Od producenta:

Lekki, szybko wchłaniający się krem do codziennej pielęgnacji rąk i paznokci, oparty na naturalnym ekstrakcie z aloesu. Ekspresowo nawilża, regeneruje i wygładza nawet bardzo wymagające dłonie ze skłonnością do pierzchnięcia. D-Panthenol łatwo wnika w strukturę skóry i paznokci, działając kojąco, przeciwzapalnie i antyoksydacyjne. Prowitamina B5 wzmacnia barierę lipidową naskórka i wykazuje właściwości antybakteryjne. Regularne stosowanie preparatu chroni dłonie przed przesuszeniem, negatywnym wpływem detergentów i czynników środowiskowych.
  Wmasować niewielką ilość kremu w skórę dłoni  kilkakrotnie w ciągu dnia.

 50ml/14.99zł


Skład:


Ode mnie:

Jak wiecie uwielbiam kremy do rąk i jestem od nich w prost uzależniona! W każdej torebce znajdziecie u mnie kremik :)
Ale do rzeczy! Krem zamknięty jest w bardzo estetycznej tubce o pojemności 50ml. Jest dość mała i zgrabna tak więc bez problemu zmieści się w każdej, nawet małej torebce. 
Zapach jest bardzo delikatny, przyjemny. Jak na krem do rąk bardzo długo utrzymuje się na skórze. Konsystencja standardowa, ani za gęsta ani za rzadka. Taka w sam raz.


Po aplikacji błyskawicznie wchłania się w skórę. Nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Za to duży plus bo nie lubię tego uczucia "klejenia". Przy regularnym stosowaniu po około tygodniu widać już znaczną poprawę w kondycji skóry rąk. Są wygładzone, miękkie, dobrze nawilżone, do tego zauważyłam również poprawę kolorytu skóry rąk. Dłonie odzyskały swój blask. Jestem na tak! 
Uważam, że jest to produkt godny polecenia!

Moja ocena: 8/10

-mały minus za skład. Jak widać zawiera silikony oraz parabeny.


Ten produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą BioDermic jednak nie wpływa to na moją ocenę produktu i przedstawia moje obiektywne zdanie na temat kosmetyku - jednak każdy ma inne potrzeby więc możecie mieć odmienne zdanie na jego temat.
Bardzo dziękuję firmie BioDermic za udostępnienie mi tego produktu do testów.

Wiosenny buziak dla Was :*

Pozdrawiam

I.

18 komentarzy:

  1. Kremy do rąk to jedne z kosmetyków, których używam codziennie więc tą wersję też bym chętnie poznała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero od kilku dni zaczęłam używać regularnie kremu do rąk, niestety mój się za dobrze nie spisał, używam obecnie różowego kremu z Avonu, jego duży plus to to, że szybko się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam codziennie kremu do rąk, ale z tym nie miałam jeszcze nigdy doczynienia ;)
    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, jak się szybko wchłania, to już go lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkałam się jeszcze z tym kremem,aktualnie używam balsamu Isana Med także do pielęgnacji rąk;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele dobrego o tej serii Isana Med, muszę wypróbować :)

      Usuń
  6. Z kosmetyków tej firmy znam tylko serię aloesową do twarzy i z większości z nich jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam bardzo zadowolona z maseczki aloesowej :) jest megaa :)

      Usuń
  7. Zdecydowanie za rzadko używam kremów do rąk. Czas to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jakoś nie mogę się nauczymć używac kremu do rak codziennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna! Tez chce ten krem!! Mam problem ze sucha skora, a ile on kosztuje? I faktycznie fajne opakowanie (czarne) jak właścicielka hehe :))




    Kiss :)
    Zapraszam na recenzje hugo boss :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem kosztuje 14.99zł :) opakowania mają w ogóle piękne!

      Usuń
  10. fajny krem, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce wiecej zdjec :D!!! Tez mam ostatnio wiecej energii.Zycie bez Slonca jednak wykancza:// .Buziaki:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)