Obserwatorzy

środa, 23 lipca 2014

Letni koral na ustach || pomadka Rimmel Hydra Renew

 
Dzisiaj kilka słów o pomadce firmy Rimmel Hydra Renew :)
 
 

Od producenta:
 
Szminka o formule zawierającej polipeptydy i kolagen sprawi, że usta będą do 70% bardziej nawilżone, miękkie i gładkie. Całodzienna ochrona dzięki witaminom A, C i E. Głęboki i żywy kolor. Zawiera faktor SPF20. 

Cena:  18zł/ 4g


Mój kolor to 660



Moja ocena:

Pomadka mieszka sobie w eleganckim fioletowo-srebrnym opakowaniu (szkoda że zamykanie jest plastikowe, niestety szybko pojawiły się na nim małe ryski..) Wygodnie aplikuje się ją na usta. Jednak "przed" zalecam aby zrobić delikatny peeling ust (chociażby przy użyciu zwykłej szczoteczki do zębów) w momencie kiedy mamy przesuszone, spierzchnięte usta wszystkie skórki są podkreślone.. a tego nie lubimy!!! 

Ma bardzo delikatny pudrowy zapach, który przypadł mi do gustu.

Trwałość? Hmm średnia, że tak powiem. Wymaga poprawek i ponownych aplikacji. Jeżeli nic nie jesz, nie piszesz i nie mówisz dotrwa do 3h max. Jedząc, pijąc i mówiąc max 30minut.

 Plus za nawilżenie. Faktycznie mając ją na ustach czuję komfort z tym związany. Poza tym, że ładnie wygląda na ustach i dobrze czuję się w tym kolorze, pomadka nie zrobiła na mnie większego wrażenia.. zaliczam ją do tzw. "zwyklaków" liczyłam na troszkę więcej. 

Mają bardzo dużo kolorów do wyboru. Sama nie mogłam się zdecydować.

Nie wiem czy kupię ją ponowie.. w tej samej cenie na rynku jest dużo lepszych pomadek.

Oceniam na: 4/10

Pozdrawiam

Do następnego!

I.

7 komentarzy:

  1. Haha! :) Mam ja! Jest cudowna!
    (musze tylko pilnowac zebow, bo z ciemnymi - jak kazda czerwien, nie wyglada dobrze) ;)
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam fuksje z tej serii i ja uwielbiam :) ten kolorek do mnie raczej by nie pasowal i mam wrażenie ze podbija żółć zębów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciągle nie mogę się zdecydować na takie nasycone kolory na moich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda całkiem przyzwoicie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą szminkę! Długo się utrzymuje na ustach. Podoba mi się jej kolor. Jedna z moich ulubionych. Chociaż kiedyś to nie zdecydowałabym się na taki kolorek. Dopiero po szkoleniu kosmetycznym u pani Aleksandry Góreckiej przełamałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)