Obserwatorzy

środa, 13 lutego 2013

La Roche Posay, Effaclar Duo - recenzja



Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu do twarzy La Roche Posay Effaclar Duo.

Jak obiecuje producent krem Effaclar Duo jest kompletną pielęgnacją zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na dwa główne objawy trądziku:
- zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki): niacynamid i pirokton olaminy aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych,
- zaskórniki: połączenie LHA z kwasem linolowym aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roche Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.
Po 4 tygodniach pory są odblokowane a zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd. Na początku stosowania stan skóry może się przejściowo pogorszyć.


Skład: Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Ammonium Polyacryldimethyltauramid E/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Silica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Nylon-12, Zinc PCA, Linoleic Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl, Hydroxyhydrocinamate, Capryloyl Glycine, Capryloyl Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Piroctone Olamine, Myristyl Myristate, Potassium Cetyl Phosphate, Glyceryl Stearate SE, Parfum/Fragrance


Mam cerę tłustą z rozszerzonymi porami. Do zakupu skłoniły mnie pozytywne recenzje innych dziewczyn. Postanowiłam spróbować i muszę przyznać że jestem mile zaskoczona. Ten krem bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Testowałam naprawdę dużo kremów przeznaczonych do cery problematycznej i żaden sobie nie poradził. Używałam go przez 2 miesiące, codziennie rano i wieczorem. Na początku tak jak ostrzegał producent miałam delikatny wysyp ( w ten sposób skóra zaczęła się oczyszczać) trwało to około tygodnia. Później było już tylko lepiej. Dzięki niemu mam mniej niedoskonałości. Cera nabrała promiennego wyglądu, pory są mniej widoczne, powstaje mniej zaskórników. Jeśli chodzi o jakieś większe zmiany ropne to nie posiadam więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat. Nadaje się pod podkład, jest bardzo lekki oraz wydajny.

Pozdrawiam serdecznie
Iza O.

4 komentarze:

  1. nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku ;))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę... czyli działa - jest wart uwagi i to najważniejsze. Warto przeczytać solidną recenzję przed zakupem, bo ceną nie zachęca ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)