Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Moja pielęgnacja cery




Witajcie kochane :) Jak Wasze samopoczucie w ten zimowy dzień? U mnie za oknem pada śnieg, przez chmury przebija słoneczko :) nie jest najgorzej :P

Dzisiejszy post poświęcam mojej pielęgnacji twarzy. 




 

 
 
 
 
Żel peelingujący do mycia twarzy Pure Skin Deep Action - Aktywny żel ze złuszczającymi drobinkami głęboko oczyszcza pory, zapobiegając powstawaniu wyprysków i zaskórników.

Tonik normalizujący Optimals - 
Delikatna, skuteczna formuła toniku jest odpowiednia do każdego typu cery. Wzbogacona kompleksem relaksującym i ekstraktem z kwiatu bzu.








 

 La Roche Posay, Effaclar Duo - krem normalizujący dla cery tłustej problematycznej. Lekki, idealny pod podkład. Link do mojej recenzji: http://kuferekkosmetyczny.blogspot.com/2013/02/la-roche-posay-effaclar-duo-recenzja.html

 Krem pod oczy Miód i Mleko - ma działanie nawilżające, bezzapachowy. Używam go od kilku dni.

Przynajmniej raz w tygodniu staram się robić pelling. W tej chwilii stosuje pelling z wyciągiem z granatu z avonu. Ma fajną kremową 
 konsystencje. 



 
 Następnie sięgam po jedną maseczke z mojego maseczkowego koszyczka :) Większość z nich jest nawilżająca lub oczyszczającą.



Pozdrawiam
I.

2 komentarze:

  1. piękna masz tą buziulkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam Effaclar Duo i jak dla mnie jest świetny :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)