Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Nowe nabytki :)


 

Witam Was Ślicznotki :)

Dzisiaj dotarły moje kosmetyki z oriflame które zamówiłam w ostatnim czasie. Nie wspominałam jeszcze ale jestem ich wielką fanką :) wiele produktów już znam i uwielbiam. Ale jak to kobieta wciąż testuje i szukam czegoś nowego.



Swedish Spa Exfoliating Body Scrub Złuszczający scrub Swedish Spa -
Kryształki soli i sproszkowane łupiny migdałów złuszczają naskórek, a olejek imbirowy pomaga zwalczać wolne rodniki. Nawilżający kompleks Hydracare+, olejek ze słodkich migdałów i witamina E pozostawią skórę zdrową i miłą w dotyku. 150  ml cena 24,90zł

·         to już moje drugie opakowanie. Jakieś 2 miesiące temu dostałam w prezencie od mamy i zakochałam się :) dosłownie. Wkrótce dodam osobną recenzję do tego produktu. Myślę że zasługuje na wyróżnienie.

Swedish Spa Anti-cellulite Cream Krem antycellulitowy Swedish Spa - Aromatyczny krem, który wygładza i ujędrnia skórę oraz pomaga przeciwdziałać "pomarańczowej skórce". Kofeina minimalizuje cellulit, a stymulujący olejek imbirowy i łagodzący kompleks Hydracare+ mają właściwości tonizujące oraz nawilżające. 200  ml cena 14,90zł

·         nigdy nie miałam z nim do czynienia ale czytałam na innych blogach pozytywne recenzje więc wypróbujemy - Ja moje uda i pupa :)

Żel peelingujący do mycia twarzy Pure Skin Deep Action - Aktywny żel ze złuszczającymi drobinkami głęboko oczyszcza pory, zapobiegając powstawaniu wyprysków i zaskórników. 150  ml cena 15,90zł

·         To akurat mój ulubieniec :) zużyłam już chyba z 5 opakowań. Wkrótce dodam recenzje.

Odżywczy krem do rąk i całego ciała Milk & Honey Gold - Skóra staje się miękka i gładka, a uczucie nawilżenia i komfortu trwa przez długi czas. 250  ml 12,90zł

·         bardzo lubię tą serie kosmetyków Moje drugie opakowanie. Wkrótce również recenzja.

Krem do rąk Floral Collection - Zmiękcza i rozpieszcza skórę luksusowo. Urzeka zapachem kwiatów. Szybko się wchłania, odżywia skórę, pozostawiając dłonie miękkie, gładkie i elastyczne. Odpowiedni dla suchej skóry. 75  ml cena 5,90zł

·         urzekł mnie niezwykły zapach :) zobaczymy jak się sprawdzi na moich wybrednych łapkach :)

Krem pod oczy Milk & Honey Gold - Luksusowy krem o bogatej formule stworzonej specjalnie z myślą o potrzebach skóry wokół oczu. Przywraca właściwy poziom nawilżenia i poprawia koloryt cery. Ujędrnia skórę w okolicach oczu i skutecznie wygładza, nadając jej sprężystość oraz blask. Testowany przez okulistów. 15  ml cena 12,90zł

·         jestem bardzo ciekawa jak sobie poradzi. Lubię kosmetyki z tej serii, mam nadzieję że się polubimy :)


Jak tylko zużyje nowe kosmetyki zdam Wam relację.
Pozdrawiam, Iza.

 

6 komentarzy:

  1. Też zamawiam ten scrub! I też słyszałam o nim dużo dobrego, więc próbujemy! Iza czy Ty wiesz, że wygrałaś u mnie miodek wiśniowy??:D buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam Żel peelingujący do mycia twarzy Pure Skin Deep Action fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się właśnie nad tym scrubem, myślisz, że jest wart swojej ceny ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mój ulubiony scrub :) dobrze pillinguje i nawilża skórę. Z tego co wiem często jest w promocji, więc może uda Ci się kupić go taniej.

      Usuń
  4. ja tez lubię kosmetyki oriflame chyba mam ich najwięcej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)