Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Paletka cieni do powiek D&G

Witajcie moje Kochane!

Bardzo przepraszam za moją długą nieobecność.. Ostatnio tyle wydarzyło się w moim życiu, 
że musiałam na chwilkę wyłączyć się i przemyśleć wiele spraw.. dodatkowo miałam mały wypadek w wyniku czego trochę się poobijałam i złamałam obojczyk :( i co za tym idzie wiele moich najbliższych planów bardzo się pokomplikowało.. no ale czasami tak bywa. Trzeba jakoś dać radę i przetrwać najgorszy okres..

Dzisiaj chciałam pokazać Wam paletkę cieni z przepięknymi kolorami firmy D&G. 
Zawsze marzyłam o cieniach z wyższej półki. Cienie ukryte są w pięknej kasetce z imitacją koronki. Teraz tylko czekać, aż obojczyk mi się zrośnie i przetestujemy :)







Pozdrawiam serdecznie


I.

20 komentarzy:

  1. ale Ci zazdroszczę tych cieni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka paletka,nie mogę się doczekać pierwszych zdjęć z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie! Czekam z niecierpliwością aż pokażesz z nią jakiś fajny makijaż na blogu :) I życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paletka :) Wracaj szybko do zdrowia :* Czekamy tu na Ciebie :)
    Buziaki:*
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka życzę i jak najszybszego powrotu do formy. Cienie cudowne, tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie najbardziej urzekło opakowanie , oo ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej Kochana! :c :D Śliczne kolory, zrobisz może post jak robisz swoje pazokcie ? ten french jest cudny ! :D


    lost-in-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam dużo wolnego czasu więc postaram się nadrobić zaległości :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. super paletka :) cienie przepiękne :) Może jakiś makijaż po wyzdrowieniu ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie makijażyk :) jak tylko będę mogła się ruszać w miarę sprawnie i bez bólu :D

      Usuń
  9. łał spodobało się mi bardzo opakowanie tej paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do zdrowia! A paletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to wracaj do zdrowia biedactwo, mam nadzieję, że jest lepiej i wszystko się ułoży :*
    Cienie wyglądają mega na bogato i chyba każda z nas marzy o takich także czekam na makijaż jak tylko wydobrzejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka w sam raz do smoky eyes!
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne opakowanie. Fajna paletka, zwlaszcza do smoky eye :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paletka:) Biedna.. współczuję, połamania ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ♥ zdecydowanie moja kolorystyka cieni, a opakowanie faktycznie bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)