Obserwatorzy

piątek, 4 października 2013

Golden Rose Holiday Nail Color ;)

Hej!!!
Dzisiaj przedstawiam Wam mój nowy jesienny zakup :)
Jak wiece marka Golden Rose wypuściła na rynek nową linię lakierów które dają matowy efekt piasku. Pierwszy raz spotkałam się z nim u mojej blogowej koleżanki Ali
Zapraszam na jej bloga kosmetycznego, który jest jednym z moich ulubionych :) 

Przy okazji zakupów, trafiłam na stoisko Golden Rose w celu wybrania jakiegoś koloru dla siebie :)
Wybór był duży.. nie wiedziałam na co się zdecydować.. ale wybrałam nr 58


ma delikatne drobinki, daje efekt cukrowej posypki o matowym wykończeniu.


zdecydowałam, że na jesień wybiorę coś ciemniejszego..
tym bardziej że w moim zbiorze gości najwięcej czerwieni, różu :)




Jestem bardzo zadowolona z efektu :) a najbardziej jestem zaskoczona z wytrzymałości :) mam go na paznokciach już ponad tydzień i brak jakichkolwiek odprysków :)

Jak Wam się podoba efekt?

:)

Pozdrawiam


I.

34 komentarze:

  1. Bardzo ładny :) lubię lakiery z GR, uważam, że są trochę niedoceniane, bo za niską cenę mogą dać świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, mają świetną jakość!

      Usuń
  2. genialny jest! też mam lakier z tej serii ;))
    mam prośbę, poklikałabyś u mnie w bannery? z góry wielkie dzięki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio kupiłam piasek z GD. Mam nadzieję że efekt będzie tak samo super jak u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo jesienny kolorek :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda na paznokciach, świetny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powiem tak im chłodniej na dworze tym bardziej mnie jakoś bierze na piaski. Strasznie mi się ostatnio podobają, w tym ten, który pokazujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przerzucam się na ciemne kolorki na paznokciach :) a te z efektem piasku są super! :)

      Usuń
  7. O ranyy! Ale pięknyyy!! Musze Go znalexc, koniecznie! Ile kosztował?
    Zapraszam na nową notkę http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam za niego 15zł, ale wiem że można dostać też taniej..

      Usuń
  8. O! To o mnie! :D Cieszę się, że zaraziłam i się nie zawiodłaś. Trwałość to one mają miodzio!
    Wiesz co? Omijałam te z brokatem, bo wiedziałam, że paskudnie się będą zmywać, ale tak mi się podoba ten kolor u Ciebie, że teraz nie wiem, co zrobić :) A widziałaś może nowości z Barry M? Są takie piaskowe i matowe kolory na jesień, że aż ślinię monitor, jak je widzę :) Piękności, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zmywałam bo nadal się trzyma :P :) dam znać jak poszło.. hehe o wszelkich nowościach lakierowych dowiaduje się od Ciebie :) także zaraz prześwietlę internet i zobaczę co to za cacka nowe :)

      Usuń
  9. Śliczny kolor sobie wybrałaś! Bardzo ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no rewelacja, bardzo mi się podoba ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno się skusze :-) pięknie wygląda na Twoich pazurkach, były inne kolorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duży wybór kolorów :) sama nie wiedziałam który wybrać :P

      Usuń
  12. wygląda bardzo efektownie, tylko pytanie co będzie przy zmywaniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zmyłam bez problemu :) te drobinki są tak małe, że bez drapania same odchodzą :) a myślałam że będzie szło kiepsko jak przy zmywaniu brokatowych lakierów

      Usuń
  13. Ładny kolorek :)
    Bardzo fajne są lakiery z Golden Rose :) Nie dość ,że długo się trzymają to łatwo się rozprowadzają na płytce paznokcia i w miarę szybko schną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Są fajne ale strasznie ścierają się końcówki;/

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny kolorek, ale chyba ciezko go zmazac dokladnie... :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow amazing colour <3
    What about follow each other?
    Let me know :)
    Have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny kolor! CHCE GO! <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com Obserwujemy?

    Would you also like our facebook fan page? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  18. http://kosmetycznolirycznie.blogspot.de/ Zapraszam :) Dopiero zaczynam ale zachęcam do oglądania :) pOzdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooooooo akurat zakupiłam tylko jasnoróżówy :P i cos czuję ,ze pokusze sie na inne odcienie:P .Buziaki i dzieki;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudny kolorek !

    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny daje efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne te lakiery, ale ich zmywanie to tragedia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)