Obserwatorzy

wtorek, 29 października 2013

Lovely BALTIC SAND czerwień

Lakier do paznokci o piaskowej fakturze firmy Wibo Lovely:


Lakiery, które po naniesieniu i wyschnięciu tworzą efekt struktury piasku. Wystarczy jedno pociągniecie pędzelkiem aby paznokcie wyglądy jak posypane ziarenkami kolorowego piasku.
Dostępne w 3 kolorach: niebieskim, czerwonym i żółtym.



Cena: około 9zł/8ml



 Zakochałam się w tych piaskowcach! :)

Po pierwsze mają fajną konsystencję, łatwo się rozprowadzają, szybko schną, 
bardzo ładne się mienią i w każdym świetle wyglądają inaczej.

Po drugie po kilku dniach kiedy lakier troszkę się wytrze, mat jest bardziej wyrazisty.. 
wystarczy jedna warstwa aby uzyskać dokładne krycie. Choć ja zazwyczaj maluję dwie warstwy. 
Jest trwały, noszę go około tygodnia bez żadnych odprysków, jedynie po kilku dniach wycierają się delikatnie krawędzie (widoczne na zdjęciach)  :)

Nie ma większych problemów ze zmywaniem, tak jak w przypadku lakierów brokatowych. 
Nie przebarwia pazurków. 


Ogólnie jestem na tak :) szkoda że mają tak ubogą paletę kolorów.. 

A Wy co sądzicie o takim zdobieniu paznokci?
Podoba Wam się?
:)

 Pozdrawiam 

:*

I.

23 komentarze:

  1. Piękna czerwień. Ostatnio pokochałam piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego piasku, ale ten ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piaski, chętnie spróbuje też trego od WIbo, \ale w innym odcieniu, dla mnie piasek i czerwień to dwie różne bajki, nie moje poczucie estetyki, ale u Ciebie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Fajnie się prezentuje na paznokciach.
    Ja szukam teraz piaskowca na jesień :) Jakiegoś brązowego albo czarnego i staram się, żeby nie kupować go przez Internet. Może coś upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ciemny z Golden Rose Holiday jest super, taki typowo jesienny polecam :) mam go i jestem bardzo zadowolona

      Usuń
  5. kocham piaski :) sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wygląda na paznokciach ;) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygląda jednak ja jeszcze nie stosowałam jeszcze lakierów typu piaskowiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten lakier- też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten lakier, chociaż ja najbardziej uwielbiam matową, krwistą czerwień :D
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj, dziekuje za odwiedzinki :)
    Równiez dodałam do obserwowanych....masz cudownego bloga...swietne pazurki..i równeiz mam nadzieje będziemy sie czesciej odwiedzac :)

    jeszcze raz dziekuje za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam piaski, z tych Lovely mam akurat ten kolor i jeszcze w brązie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki kolorek mam z p2, a z Lovely - niebieski. Uwielbiam piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już od dawna interesują mnie lakiery z tej serii i choć nie maluję paznokci,to chyba dla tego lakieru zmienię swoje przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piaskowe efekty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny efekt. :) Niestety teraz mam zniszczone paznokcie i robię sobie przerwę w malowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)