Obserwatorzy

środa, 23 października 2013

Złota jesień + nowości kosmetyczne :)

Witajcie moje Kochane :)

Jesień zawitała do nas już na dobre.. na drzewach piękne złote liście na szczęście
mienią się w promieniach słonecznych a nie taplają w deszczu :)


Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię tę porę roku :) uważam że jest to czas kiedy można zastanowić się nad wieloma epizodami z naszego życia, zatrzymać się na moment
i zastanowić czy zmierza się we właściwym kierunku..
tak właśnie jest w moim przypadku.. muszę podjąć kilka ważnych decyzji...
i zrobić jakiś krok w przód...

***

A teraz kilka nowości kosmetycznych:


Elektryczna zalotka do rzęs


Czekoladowy zestaw na jesienne wieczory :)


Kolejny piaskowiec, tym razem koralowy Lovely :)


Przepraszam Was za to że troszkę zaniedbuję bloga, ale tyle rzeczy dzieje się ostatnio w moim życiu że sama już nie ogarniam.. niech ten rok już się kończy!!!


Pozdrawiam Was serdecznie :*


I.

28 komentarzy:

  1. czekoladowy zestaw wygląda apetycznie :))
    mogę prosić o klik w link w ostatnim poście? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam jesień :) Ten czekoladowy tercet Oriflame wygląda bardzo mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj taki czekoladowy zestaw to i ja bym chciała.
    A co do zalotki to jestem w szoku, ze elektryczna??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest na baterię i podkręca rzęsy pod wpływem temperatury :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tej zalotki.
    Koło tych czekoladowych wspaniałości też nie mogę przejść obojętnie :-)
    Jesień to moja ulubiona pora roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekoladowy zestaw wyglada apetycznie :) elektryczna zalotka bardzo mnie zaciekawila :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten czekoladowy zestaw... :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten czekolanowy zestaw chętnie bym protestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również uwielbiam jesień :) zalotka bardzo mnie zaciekawiła , daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalotkę użyłam kilka razy i muszę przyznać że świetnie radzi sobie z moimi rzęskami :) po zwykłej zazwyczaj po kilku minutach rzęsy wracały do swojego pierwotnego stanu a po tej są podkręcone przez długi czas..

      Usuń
  9. elektryczna zalotka oo.. czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor ma ten lakier :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jak ta zalotka się spisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. a co to za robienie zdjęć za kółkiem :P mam podobną zalotke, jednak nie daje oczekiwanych efektów...

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim życiu byla juz rewolucja ;).. jak zresztą kochana wiesz,dużo nad tym myślałam i wiem,ze podjelam wlasciwe kroki.Trzymam kciuki za Twoje zmiany.Zalotki nie mialam nigdy:P.. a tu nawet elektryczna? SZOK o.O :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małymi kroczkami wprowadzam zmiany w moim życiu :) dziękuję za wsparcie :*

      Usuń
  14. Kosmetyki bardzo kuszące:) Jesień i mnie cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taką jesień.. i Twoje nowości - szczególnie czekoladowy zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  16. niunka daj znac jak spisuje sie ta zalotka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę "czekoladowy zestaw na jesienne wieczory" i znikam ;) a elektryczna zalotka hmm? coś nowego, coś innego ale czy faktycznie działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdza jak na razie. Wkrótce będzie recenzja :)

      Usuń
  18. nie wiedziałam, że taka zalotka istnieje :) jestem ciekawa jej działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)