Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Zakupy kosmetyczne Oriflame


Dzisiaj niespodziewanie przyszło moje zamówienie z Oriflame. Oto co kupiłam:

 
1. Krem do rąk fruit cocktail 5.90zł
2. Mój ukochany scrub swedish SPA 24.90zł
3. Krem antycellulitowy swedish SPA również mój ulubieniec 19.90zł
4. Scrub Swedish SPA miałam okazję go kupić za niecałe 5zł, więc żal było nie skorzystać z oferty i wypróbować :)
5. Krem z filtrem SPF 30 BB, 19.90zł nowość muszę wypróbować
6. Jajeczko Tender Care kokosowe 10.90zł 
7. Balsam do ciała perfumowany Grace 16zł
8. Krem pod oczy Optimals 19.90zł


9. Woda toaletowa ICE i AIR  15.90zł/szt
 

ICE: grejpfruit, melon, piżmo.
















AIR: czarna porzeczka, konwalia, gardenia tahitańska.
















Jeśli chodzi o te wody toaletowe, nie należą one do jakiś bardzo trwałych.. ale mimo wszystko bardzo je lubię. szczególnie na lato :) Fajne lekkie zapachy i do tego małe 30ml zgrabne buteleczki, które zawsze zmieszczą się do torebki.

Zastanawiam się jaka będzie pogoda w weekend, bo właśnie powstał pewien spontan - wraz ze znajomymi wybieramy się nad morze :) Jupi!

Pozdrawiam


I.

12 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten krem z filtrem BB. Czekam na recenzję :)
    A pogoda ma być ładna, bo niby bezchmurne niebo i 30 stopni, ale to się okaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. scrub Swedish Spa to również mój ulubieniec,fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki tej firmy. Zresztą jak wpadasz do mnie to wiesz że raczej często kupuje te kosmetyki. Życzę aby pogoda odpisała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wstyd sie przyznac ale nie mialam jeszcze nic z oriflame ;/ AIR brzmi zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy dość pokaźne;> Bardzo ciekawią mnie przede wszystkim dwie pozycje: krem do rąk oraz balsam do ciała. Przydałoby się mojej skórze nawilżenie w takie upalne dni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. seria swedish jest świetna, z perfum wybieralam zawsze fire,aczkolwiek jakby trwalsze zapachy miały przed zmianą opakowań. pozdrawiam, vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję kremu BB :) mogłabyś coś więcej napisać o swoich ulubieńcach, czyli scrubie do ciała i kremie antycellulitowym? Jestem przed zamówieniem i może bym się na coś skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają super, ciekawe jak sie sprawdzą. ja nie kupuje nic z oriflame.. jakos nie mam dojscia do tych kosmetykow.

    OdpowiedzUsuń
  9. także myslę nad zamówieniem z oriflame;)

    zaparszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam z Oriflame obecnie jakiś balsam do ciała, ale średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ♥ :)